FASTLANE, NAKLİYE YÖNETİM SİSTEMİ

SEVKİYAT SEFER YÖNETİMİ

Sevkiyat taşımacılık/lojistik işinin temelini oluşturur. Sevkiyat çok farklı türlerde olabilmektedir. Parsiyel, komple ve proje temelinde olabildiği gibi, yükün cinsine göre özel sevkiyatlar tanımlabilmelidir. Örneğin otomobil sevkiyatları yada iyecek-içecek sevkiyatları tamamen kendilerine özel bilgi ve iş kuralları gerektirir. Bunlarıın dışında müşterinin kendi bilgi sistemi açısından zorunlu kıldığı bilgiler işlenmelidir. Örneğin müşteri faturaları belirli formatta ve belirli sevkiyat bilgilerini içerecek şekilde isteyebilmektedir.

Bu nedenlerle sevkiyat modülünü her bir müşterimiz için tamamen özelleştiriyoruz. Böylece sistem işinize yüzde yüz uyumlu olarak çalışıyor.

Sefer maliyet hesabı ve sürücü hesapları sefer temelinde oluşturulur. Römork ve çekici seferleri bağımsız olarak değerlendirilir. TIR karnesi takibi sefer temelinde yapılır.

Sefer veya sevkiyat temel alınarak otomatik navlun hesaplanır. Faturalar müşteri istekleri doğrultusunda gerekli bilgileri içerecek şekilde hazırlanır.

Sefer harcamaları, primleri avanslar ve harcırahlar sefer temelinde tutulur ve sürücü cari hesabına yansıtılır. Dönemlik giderlerle (sigorta, yeşil kart gibi) birleştirilerek sefer ve çekici temelinde kar/zarar raporu oluşturulur.

Sevkiyat tanımı penceresi

U-ETDS Bütünleştirmesi

U-ETDS sistemiyle tam bütünleştirme sağlanmıştır. Fastlane'de tanımlı sefer, sevkiyat ve yükler otomatik olarak U-ETDS sistemine kaydedilir.

U-ETDS Raporu

FİLO YÖNETİMİ

  • Sürücü özlük ve sicil bilgileri takibi
  • Sürücü pasaport ve vizelerinin takibi
  • Çekici bilgileri
  • Sigorta ve izinlerin takibi (uygunluk, yeşil kart, muayene, egzos, kasko, trafik, CMR...)
  • Römork bilgileri
Sevkiyat tanımı penceresi

ÖN MUHASEBE

  • Kasa
  • Banka
  • Çek
  • Fatura
  • Cari Hesap
Sevkiyat tanımı penceresi

BULUT ÜZERİNDEN ÇALIŞIR

Fastlane'i kullanmak için pahalı bir bilgi sistemi altyapısı kurmanıza ve bakımını üstlenmenize gerek yoktur. Çünkü bütün altyapı bulut üzerinde bizim tarafımızdan sağlanmaktadır. Sistemi kullanmaya başlamak için Internet erişimi olan bir istemci bilgisayar yeterlidir. Nerede olursa olsun bütün ofisleriniz ve çalışanlarınız sistemi anında kullanmaya başlarlar.

Güncellemeler bulut üzerinde yapılır. Böylece herzaman en güncel sistemi kullanırsınız.

Veri güvenliği için kaygılanmanza gerek yoktur çünkü veriniz otomatik olarak bizim tarafımızdan yedeklenir.

ÖZELLEŞTİRME VE UYARLAMALAR

Her şirket diğerinde farklıdır. Bir Bilgi Sistemi şirketinizin iş akışına ne kadar uyumlu ise o kadar faydalıdır. Geçmişte özel yazılım çözümleri pahalı genel çözümler ise özelleştirilemez idi. Bulut yapısına geçişle birlikte artık limitsiz özelleştirme yapabiliyoruz ve tam size uygun bir sistem sunuyoruz.

BÜTÜNLEŞTİRME

Logo, Netsis, SAP, Oracle ve benzeri diğer sistemlerle bütünleştirme sağlıyoruz. Böylece manuel veri girişi azalıyor, veri kalitesi artıyor. Örnek olarak faturalamayı alabiliriz. Özellikle kurumsal müşteriler sevkiyat faturalarını özel kurallara bağlı olarak istemektedirler. Sevkiyat modülünde sevkiyat/sefer bilgileri kullanılarak bu kurallara uygun fatura oluşturulur. Oluşturan fatura ERP sistemine otomatik olarak eklenir.

ÜCRETLENDİRME

Yüksek lisans ve bakım ücreti ödemeyeceksiniz. Bakım, güncelleştirme ve destek hizmeti karşılığı, kullanıcı sayısı ile orantılı olarak, aylık faturalandırılacaksınız. Verilerinizin sahibi sizsiniz ve bütün verinizi istediğiniz zaman başka bir ortama taşıyabilirsiniz.

Ücretsiz deneme sürümünü yükle